Polityka jakości
Polityka Jakości jest wynikiem strategii firmy, ukirunkowanej na zdobycie zaufania klientów, jako w pełni wiarygodna organizacja spełniająca wszystkie wymagania klienta w zakresie wykonawstwa, remontów i utrzymania dróg, ulic, placów i chodników, oznakowania pionowego i poziomego dróg, montażu urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz robót ziemnych, małej architektury i zieleni, poczynając od pierwszego z nim kontaktu, poprzez realizację zleconych przez niego usług, na krzekazaniu mu efektu prac kończąc.
Strategię firmy realizuje kadra kierownicza, która pracuje w warunkach Systemu Zarządzania Jakością, a podejmując działania niezbędne do ciągłej poprawy jakości usług.
Wysoką jakość tych usług firma osiąga poprzez:
- dbałość pracowników o odpowiednią jakość świadzczonych usług na wszystkich etapach ich realizacji
- przestrzeganie obowiązująchych przepisów, odnoszących się do świadczonych usług
- staranny wybór i rzetalną ocenę podwykonawców
- szkolenie pracowników i podnoszenie ich kwalifikacji zawodowych
- stosowanie najnowszych rozwiązań technicznych i naukowych
- ciągłe doskonalenie ustanowionego w firmie Systemu Zarządzania Jakością, do czego Zarząd firmy się zobowiązuje.